دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی | دانلود بهترین فیلم و سریال های ایرانی با ژانر های اجتماعی، کمدی، عاشقانه، دارم و ... با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود فیلم من می‌ ترسم

دوشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۰۴:۴۲ ب.ظ

فیلم من می‌ ترسم

من می‌ترسم فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی محصول سال ۱۳۹۷ است. این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

مشخصات فیلم من می‌ ترسم

  • موضوع: اجتماعی
  • سال تولید: 1397
  • بازیگران: الناز شاکردوست - امیر جعفری - ستاره پسیانی - پوریا رحیمی سام - مهران احمدی - میترا رفیع
  • کارگردان: بهنام بهزادی
  • نویسنده: بهنام بهزادی
  • خلاصه داستان: من میترسم روایت مردی به نام بهمن(پوریا رحیمی سام) است که قبلا به زندان افتاده است. بهمن حالا احساس می‌کند کسی دائم او را تعقیب می‌کند و در این میان مهاجرت دوست بهمن، نسیم(الناز شاکردوست)، هم مزید بر علت است تا او را در موقعیتی بحرانی و سخت قرار دهد...

دانلود فیلم من می‌ ترسم

دانلود فیلم من می‌ ترسم

منبع: ویکی پدیا

  • آرمان آرمانی

اجتماعی

دانلود فیلم ایرانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی