دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی | دانلود بهترین فیلم و سریال های ایرانی با ژانر های اجتماعی، کمدی، عاشقانه، دارم و ... با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود سریال قورباغه

پنجشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۳۰ ب.ظ

سریال قورباغه

سریال قورباغه به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی، اولین کار این کارگردان محبوب است که در شبکه پخش نمایش خانگی قرار میگیرد.

خلاصه داستان: قورباغه داستانی عجیب و بی بدیل را بازگو می کند. دنیا برای من جای کوچیکیِ. بعضی اوقات فکر می‌کنم دارم خفه می‌شم. احساس می‌کنم همه جا بسته است و من نمی‌تونم نفس بکشم

 

بازیگران: نوید محمدزاده - صابر ابر - سحر دولتشاهی - مهران غفوریان - آناهیتا افشار - فرشته حسینی - نوید پورفرج - هومن سیدی - یونا تدین

کارگردان و نویسنده: هومن سیدی

دانلود سریال قورباغه

دانلود سریال قورباغه در سایت فیلمجو.

 

منبع: ویکی پدیا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی