دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی

دانلود فیلم و سریال ایرانی | ارائه بهترین فیلم ها و سریال های ایرانی با کیفیت بالا و لینک دانلود مستقیم

دانلود فیلم و سریال ایرانی | دانلود بهترین فیلم و سریال های ایرانی با ژانر های اجتماعی، کمدی، عاشقانه، دارم و ... با کیفیت بالا و لینک مستقیم

جهان با من برقص

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۱۱ ب.ظ

فیلم جهان با من برقص

جهان با من برقص فیلمی به کارگردانی سروش صحت، نویسندگی سروش صحت، ایمان صفایی و تهیه‌کنندگی محمدرضا تخت‌کشیان محصول سال ۱۳۹۷ است.

این فیلم که اولین ساخته سینمایی سروش صحت در مقام کارگردان است، برای نخستین بار در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر به نمایش درآمده است. این فیلم از ۱۱ دی در سینماهای ایران اکران شده است. (ویکی پدیا)


فیلمی روان و خوشایند، با بازی‌های درخشانِ ۸۰ درصد از بازیگران و بقیه هم با بازی‌های خوب و روایت خوب و متن خوب و کارگردانی خوب و چیزی فراتر از سروش صحتی که در تلویزیون می‌شناختیم (سلام سینما)

مشخصات فیلم جهان با من برقص

موضوع: کمدی - اجتماعی

سال تولید: 1397

مدت زمان: 96 دقیقه

بازیگران: علی مصفا - جواد عزتی - پژمان جمشیدی - هانیه توسلی - سیاوش چراغی پور - کاظم سیاحی - مهراب قاسم خانی - رامین صدیقی - بهار کاتوزی - پاوان افسر - شیوا بلوچی - مهیار پوربابایی

کارگردان: سروش صحت

نویسنده: سروش صحت - ایمان صفایی

نویسنده: دوستان جهانگیر برای آخرین تولد او دورهم جمع شده‌اند. این موقعیت موجب می‌شود آن‌ها درباره زندگی و خودشان فکر کنند...

دانلود فیلم جهان با من برقص

دانلود فیلم جهان با من برقص در سایت فیلمجو.

 

منابع:

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی